Положення про творчу лабораторію національного виховання Марганецької ЗОШ №3

Творча лабораторія національного виховання – структурний підрозділ внутрішньошкільної системи керування виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників.

Проблема, над якою працює творча лабораторія національного виховання:
«Реалізація діяльнісного підходу до виховання шляхом використання інноваційних виховних технологій з метою формування життєвокомпетентнісної особистості»

І. Основні завдання творчої лабораторії національного виховання:

·підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;

·забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;

·озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;

·вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;

·координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;

·сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.

ІІ. Функції творчої лабораторії національного виховання:

·організує колективне планування і колективний аналіз життєдіяльності класних колективів;

·координує виховну діяльність класних колективів та організує їхню взаємодію в педагогічному процесі;

·планує і постійно коригує принципи виховання та соціалізації учнів;

·організує вивчення та запровадження класними керівниками сучасних технологій виховання, форм і методів виховної роботи;

·обговорює матеріали узагальнення передового досвіду роботи класних керівників, матеріали атестації класних керівників;

·оцінює роботу членів об'єднання, клопочеться перед адміністрацією школи про заохочення класних керівників.

ІІІ. Документація творчої лабораторії національного виховання

1.Список членів методичного об'єднання.

2.Річний план роботи методичного об'єднання.

3.Протоколи засідань методичного об'єднання.

4.Аналітичні матеріали за підсумками проведе­них заходів, тематичного адміністративного контро­лю (копії довідок, наказів).

5.Інструктивно-методичні документи щодо ви­ховної роботи в класних колективах і діяльності клас­них керівників.

6.Матеріали «Методичної скарбнички класногокерівника».

Кiлькiсть переглядiв: 31

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.