1 | Впровадувати нетрадиційні, творчі форми і методи роботи з екологічного виховання з використанням місцевих матеріалів, розробити необхідні для цього посібники та методичні матеріали. | Вчителі предметники | постійно |
2 | Організація і проведенян екологічного квесту | Супрун А.В. Класні керівники | вересень |
3 | Проведення акції "Зігрій солдата у зоні АТО" | Супрун А.В. | вересень |
4 | Забезпечення функціонування шкільного євроклубу "Єдність" | Костюкова А.В. | вересень |
5 | Оновленян інформації розділу сталого розвитку на шкільному сайті | Корогодська І.Д. | постійно |
6 | Створенян шкільного куточку новин сталого розвитку | Губенко О.В., Волошина К.М. | жовтень |
7 | Виконання науково-дослідницьких робіт та презентацій на уроках природничого циклу. | Боровик С.А., Мала Л.Ю., Костючкова К.А. | Протягом року |
8 | Проведення екотематичних періодів: - Еколіто: робота екологічного табору; - Екоосінь: трудовий десант "Жовте листя"; - Екозима: робота над проектами; - Ековесна: місячник "Зелена весна" | Супрун А.В. | Протягом року |
9 | Організація і проведенян тижня сталого розвитку": - День екокультури; - День здоров'я; - День екоспоживання; - День етнокультури; - День милосердя. | Супрун А.В., вчителі предметники | березень |
10 | Підсумки роботи за рік | Петрова Л.В., Супрун А.В. | травень |