Умови доступності закладу для навчання осіб з особливими освітніми потребами
Для навчання осіб з особливами потребами обладнаний пандус, забезпечено вільний доступ до І поверху
Обладнано медіатеку та ресурсну кімнату для проведення корекційно-розвиткових занять
Форми розумного пристосування в організації освітнього середовища закладу:
- Внесення змін чи модифікацій до будівлі (встановлення переносного пандусу, можливість зміни розміру дверного проходу, перефарбування приміщень в контрастні кольори).
- Пристосування простору (достатній для пересування простір між меблями у класній кімнаті, зонування приміщення (початкова і старша школа, зони для прийому їжі учнів початкових класів та старшокласників).
• Інформативність (наявність позначок, написів на дверях, вказівників).
• Обладнання (меблі, висота яких регулюється).