2019 - 2020 навчальний рік
КІЛЬКІСТЬ ГОДИН ДЛЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ В 10,11 КЛАСАХ
Навчальні предмети | Кількість годин на тиждень по класах | Всього | |
10 | 11 | ||
Базові предмети | |||
Історія України | 3 | 3 | 6 |
Всесвітня історія | 3 | 3 | 6 |
Громадянська освіта | 2 | - | 2 |
ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
(варіативний компонент)
ПОЧАТКОВА ШКОЛА
№ з\п | Назва курсу | Мета впровадження курсу | Клас | К-ть годин | Науково-методичне забезпечення (програма) |
1. | Україна – єдина країна | розширення знань про людину та про Україну та українство як цілісність, з одного боку, та органічну спільність із все людством – з іншого, і сприяння самоусвідомленню, самореалізації кожної особистості та нації, формування громадянської свідомості | 4-А 4-Б | 1 1 | Програма курсу за вибором для загальноосвітніх навчальних закладів. Україна – єдина країна. 1-4 класи, лист ІІТЗО від 26.06.2015 №14.1/12-Г-791 |
ОСНОВНА ШКОЛА
№ з\п | Назва курсу | Мета впровадження курсу | Клас | К-сть годин | Науково-методичне забезпечення (програма) |
1 | Українознавство | розширення знань про людину та про Україну та українство як цілісність, з одного боку, та органічну спільність із все людством – з іншого, і сприяння самоусвідомленню, самореалізації кожної особистості та нації, формування громадянської свідомості | 5-А 5-Б 6-А 6-Б 7 | 1 1 1 1 1 | Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українознавство. 5-11 класи, лист ІІТЗО МОН України від 03.07.2014 №14.1/12-Г-1058 |
2 | Видатні постаті України сер. XVI – XVIII століть | формування в учнів основи наукового розуміння розвитку історичного процесу та місця, ролі і впливу особистості на його перебіг | 8 | 1 | Програма допрофільного курсу. Видатні постаті України сер. XVI – XVIII століть. 8 клас , лист МОН України від 29.08.2016 №1/11-11414 |
3 | Вчимося бути громадянами | формування соціально компетентного, активного, відповідального громадянина і патріота, здатного гідно існувати і самореалізуватися за складних реалій XXI століття | 8 | 1 | Курс громадянської освіти. Вчимося бути громадянами України, лист МОН України від 29.08.2016 № 1/11-11414 |
4 | Видатні постаті України XVIII – початку ХХ століть | формування в учнів основи наукового розуміння розвитку історичного процесу та місця, ролі і впливу особистості на його перебіг | 9-А 9-Б | 1 1 | Програма допрофільного курсу. Видатні постаті України XVIII – початку ХХ століть. 9 клас, лист МОН України від 29.08.2016 №1/11-11414 |
СТАРША ПРОФІЛЬНА ШКОЛА
№ з\п | Назва курсу | Клас | Мета впровадження курсу | К-сть годин | Науково-методичне забезпечення (програма) |
1 | Євроклуб | 10 | сприяння процесам євроінтеграції, підтримки курсу України на інтеграцію в європейській структурі, формування розуміння необхідності приєднання України до європейської співдружності; одержання та поширення інформації про історію, розвиток, сучасний стан та подальші перспективи інтеграційних процесів в Європі | 1 | Програма «Європейський клуб», схвалено науково-методичною комісією з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, лист ІМЗО від 27.03.2019 No 22.1/12-Г-143; протокол засідання науково-методичної комісії з позашкільної освіти Науково-методичної ради з питань освіти МОН від 15.03.2019 №1 |
2 | Історія України першої половини XX ст. в особах | 10 | створення умов для організації діяльності школярів з вивчення особистостей видатних діячів України та усвідомлення їхньої ролі в історії України, формування в учнів більш повної і яскравої картини минулого нашої держави; виховання в них почуття патріотизму, гордості за свою Батьківщину та її громадян | 1 | Програма курсу за вибором для 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму старшої школи. Історія України першої половини XX ст. в особах, лист МОН України від 29.08.2016 №1/11-11414 |
3 | Основи демократії | 11 | формування в учнів мотивації та основних вмінь, необхідних для відповідальної участі в громадсько-політичних процесах, критично-конструктивного ставлення молоді до життя суспільства, сприяння формуванню орієнтації учнів на загальнолюдські демократичні цінності, сприяння становленню активної життєвої позиції громадян щодо реалізації ідеалів і цінностей демократії в Україні, створення умов для набуття учнями досвіду громадянських дій, демократичної поведінки та спілкування | 0,5 | Програма курсу за вибором для 10-11 класів суспільно-гуманітарного напряму. Основи демократії, лист МОН України від 29.08.2016 №1/11-11414 |