День демократії
М -18: ВИБОРИ ПРЕЗИДЕНТА
ПЛАН ДІЙ З РОЗВИТКУ ДЕМОКРАТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ШКОЛІ у 2019-2020 н.р.
Сфера змін (з інструменту оцінки): Сфера розвитку демократичної культури школи – демократичне середовище і демократичне врядування | ||
Стандарт демократичної школи, якого ми хочемо досягнути (з інструменту оцінки): 1.1.2. У школі функціонують органи учнівського самоврядування. | ||
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють наші досягнення? | 1. Органи учнівського самоврядування існують, регулярно оновлюються і займаються різноманітними питаннями | |
Які заходи ми плануємо здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? | Яких результатів якісних та кількіснихми хочемо досягнути цим заходом? | Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи? |
1. Проведення загальних зборів за участю представників учнівського самоврядування, учителів та членів батьківської ради з питань діяльності шкільного учнівського самоврядування (вересень, 2019) | Вироблення рішення про розробку Положення про учнівський парламент Марганецької ЗОШ №3 | Заохочується учнівська ініціатива, здійснюється загальношкільний підхід |
2. Розробка положення про учнівське самоврядування (вересень-жовтень, 2019) | Створено документ, який регулює діяльність органів учнівського самоврядування. | Побудова шкільних процесів на основі діалогу та поваги, здійснення загальношкільного підходу |
3. Проведення виборів нового шкільного парламенту та створення комітетів освіти, культури, спорту, екології, профілактики правопорушень (жовтень, 2019) | Створено дієвий учнівський парламент | Буде упорядковано і структуровано систему учнівського самоврядування, забезпечено прозору і добре налагоджену комунікацію |
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? | Формування відповідального громадянина, який має критичне ставлення до дійсності, взаємоповагу, відповідальність, усвідомлює важливість своєї ролі у шкільних процесах. |
Сфера змін (з інструменту оцінки): Сфера розвитку демократичної культури школи – демократичне середовище і демократичне врядування | ||
Стандарт демократичної школи, якого ми хочемо досягнути (з інструменту оцінки): 1.2.3. Шкільна інфраструктура та фізичне середовище сприяють рівним відносинам, повазі до прав людини. | ||
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? | 1.Шкільна інфраструктура створює рівні можливості для всіх учасників навчально-виховного процесу. 2.Батьки учнів впливають на облаштування шкільного простору. 3.Учні можуть самостійно впливати на прийняття рішень щодо облаштування шкільного середовища. | |
Які заходи ми плануємо здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? | Яких результатів якісних та кількісних ми хочемо досягнути цим заходом? | Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи? |
1. Конкурс учнівських пропозицій щодо створення у школі толерантного середовища (вересень, 2019) | Створено банк ідей щодо створення у школі толерантного середовища | Побудова шкільних процесів на основі діалогу та поваги, здійснення загальношкільного підходу, дотримання принципу дитиноцентризму |
2.Створення шкільної служби порозуміння (вересень, 2019) | 1.Можливість вирішення конфліктів мирним шляхом, попередження конфліктів. | Створення освітнього середовища, вільного від будь-яких форм насилля. |
3. Круглий стіл «Коло ідей» з питань озеленення шкільних приміщень(лютий, 2020) | Організувати проведення акції «Перетворимо школу на квітучий сад» | Побудова шкільних процесів на основі діалогу та поваги, здійснення загальношкільного підходу |
4. Акція «Перетворимо школу на квітучий сад»(березень, 2020) | Озеленення шкільних коридорів, класів, їдальні, подвір`я. | Учні зможуть приймати рішення та брати участь в облаштуванні шкільного середовища |
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? | Формування відповідального громадянина, який має критичне ставлення до дійсності, взаємоповагу, відповідальність, усвідомлює важливість своєї ролі у шкільних процесах. |
Сфера змін (з інструменту оцінки): Зв`язки, партнерство, співпраця з місцевою громадою. | ||
Стандарт демократичної школи, якого ми хочемо досягнути (з інструменту оцінки): 3.2.2. Партнерів регулярно запрошують до школи з метою участі у різних заходах та у ході прийняття рішень щодо розвитку школи. | ||
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють наші досягнення? | Партнерів регулярно запрошують до школи з метою планування, організації та участі у різних заходах | |
Які заходи ми плануємо здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? | Яких результатів якісних та кількісних ми хочемо досягнути цим заходом? | Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи? |
1. Створення буклету «Ідеї до співпраці з місцевою громадою»(березень, 2020) | Запрошення представників місцевої громади на «Ярмарок ідей» | Формування рівноправних партнерських стосунків |
2. Провести Ярмарок ідей співпраці з місцевою громадою (квітень, 2020) | 1. Створено план співпраці з громадськими організаціями. | Партнери включені в процес планування, їх інтереси враховуються. |
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? | Поглиблення громадянської свідомості учнів, критичного розуміння світу, розвиток навичок співпраці, емпатії, відповідальності, впевненості у собі, поваги до інших, отримання практичного досвіду участі в демократичному процесі учнів, батьків, учителів, громади. |