Круглий стіл міського рівня «Колективна діяльність асистентів учителів як засіб соціальної реабілітації учнів початкової та середньої школи в умовах інклюзивного навчання»16.01.2020

Розвиток інклюзивної освіти в Україні свідчить про те, що суспільство стає на шлях захисту невід’ємних прав людини. На сьогодні це пріоритетна державна проблема, яка є складовою Нової української школи. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. У нашому місті у школах все частіше відкриваються інклюзивні класи для навчання дітей, які потребують особливої уваги. В інклюзивних класах взаємодія між учнями з особливими освітніми потребами та дітьми з типовим рівнем розвитку сприяє налагодженню між ними дружніх стосунків, завдяки чому діти вчаться природно сприймати і толерантно ставитися до людських відмінностей, стають більш чуйними, готовими допомогти. А головне – забезпечується право кожної дитини на навчання, виховання і розвиток з урахуванням її потреб і можливостей.

Марганецька ЗОШ І-ІІІ ст.№3 одна з перших почала впроваджувати інклюзивне навчання в освітній процес. З метою обміну досвідом роботи з цього питання у ЗОШ №3 відбулася зустріч за круглим столом асистентів учителів міста, які працюють в інклюзивних класах, та спеціалістів Марганецького ІРЦ. Всі учасники активно долучились до обговорення теми «Колективна діяльність асистентів учителів як засіб соціальної реабілітації учнів початкової та середньої школи в умовах інклюзивного навчання».

Під час заходу начальник Марганецького міського відділу освіти Кострикіна В.В. розповіла про роль інклюзивного навчання в умовах реформування освіти в державі та в місті зокрема, наголосила на необхідності розвитку пізнавальної активності та духовно-морального потенціалу дітей з особливими потребами.Учасники круглого столу обговорили проблеми формування особистісно-розвиваючого спілкування, при якому асистент учителя стає на позицію дитини як рівноправного партнера, стимулюючи процеси самовдосконалення, самореалізації дітей з особливими потребами.Організатори зустрічі асистенти вчителів ЗОШ №3 Крючкова В.Л., Шевела Л.М., Діденко А.В., Здоренко І.В., Чекерес Л.М., Шестакова Т.В., вчитель образотворчого та музичного мистецтва Висоцька Ж.Ю. як учасники шкільного методичного кластеру «Від рівних прав – до рівних можливостей» поділились досвідом колективної роботи у сфері інклюзивного навчання, розповіли про форми проведення корекційно-розвиткових занять з циклу «Хвилини радості».Всі ці розповіді схвилювали учасників заходу та вказали на необхідність співпраці асистентів вчителів міста для обміну досвідом.

/Files/images/metodichn_zahodi/82538987_1559758374192717_593063785904734208_n.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/82570142_1559758377526050_5820592889889030144_n.jpg


Методичний тренінг «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання» в рамках Програми «Демократична школа»
08.01.2020

8 січня учителі Марганецької ЗОШ №3 взяли участь у методичному тренінгу «Формувальне оцінювання вмінь і компетентностей учнів: інструменти і методика використання» в рамках Програми «Демократична школа». В ході заходу розкрили суть формувального оцінювання, ознайомилися з окремими техніками формувального оцінювання для розширення діапазону інструментарію, який використовується педагогами для вимірювання навчальних досягнень учнів, відпрацювали навички розробки критеріїв оцінювання навчальних завдань. Наступний етап – це активне включення технік формувального оцінювання в уроки та календарні плани вчителів, взаємовідвідування уроків та надання зворотнього зв’язку колегами.

/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_131807.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_133757.jpg /Files/images/metodichn_zahodi/20200108_131014.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_133302.jpg


Педагогічна рада - воркшоп "Інноваційна діяльність, творчо-пошукова активність, педагогічна співпраця задля підвищення якості освіти у школі"
09.01.2020

Під час зимових канікул учителі Марганецької ЗОШ №3 знаходять час для самоосвіти. На цей раз говорили про інноваційну діяльність, творчо-пошукову активність, педагогічну співпрацю задля підвищення якості освіти у школі.

Вчителі початкових класів поділились досвідом впровадження нових підходів до організації освітнього процесу у початковій школі в умовах НУШ, провели майстер-класи, познайомивши колег з прийомами використання мнемотехніки та ейдетики на уроках у початковій школі для ефективного засвоєння інформації учнями, та продемонстрували, як учитель може поліпшити процес навчання за допомогою технології LEGO «Шість цеглинок» та навчально-розвивальної гри «Танграм».

Вчителі-учасники шкільного творчого кластеру «Урок&Медіа» розповіли, як формують в учнів практичні вміння та навички через інтеграцію медіапродуктів в освітній процес, зокрема представили власні наробки у використанні Google-сервісів та платформ для створення ментальних карт на уроках у старшій школі, створення інтерактивних вправ в онлайновому сервісі «Learning Apps» та презентували вправи по роботі з медіатекстами на уроках мови та літератури.

/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_102140.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_100930.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_102121.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20200108_103513.jpg


Тренінг для вчителів в рамках Всеукраїнського інноваційного освітнього проекту «Формування й оцінювання громадянських компетентностей в освітньому процесі на рівні базової середньої освіти"
06.11.2019

До Марганецької ЗОШ № 3 завітала тренер Демократичної школи Світлана Арабаджи, яка провела тренінг для вчителів в рамках Всеукраїнського інноваційного освітнього проекту «Формування й оцінювання громадянських компетентностей в освітньому процесі на рівні базової середньої освіти", над яким школа успішно працює у цьому навчальному році. Ділилися практичним досвідом роботи в проекті, працювали в групах, обговорювали шляхи формування в учнів громадянської свідомості, відповідальності, поваги, демонстрували майстер-класи з використанням вправ з посібників Ради Європи. Вдячні один одному за участь, а тренеру - за безцінний досвід і яскраві емоції! До наступної зустрічі в Ірпені!!!

/Files/images/metodichn_zahodi/20191106_120615.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20191106_121901.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20191106_120600.jpg /Files/images/metodichn_zahodi/20191106_115355.jpg


Тренінг "Знайомство з посібниками та матеріалами Ради Європи"
08.06.2019

Протягом першого літнього тижня вчителі Марганецької ЗОШ №3 знайомитися з посібниками та матеріалами Ради Європи та інших організацій, які можна використовувати для розвитку громадянських компетентностей учнів. Своїми враженнями поділилися під час тренінгу, об'єднавшись у групи і представляючи кожен свій посібник. Ми маємо потужний інструмент - чудові розробки уроків, конкретні приклади та пропозиції щодо реалізації прав дітей, вправи, які можна використати як під час викладання навчальних предметів, так і під час проведення виховних заходів та у позакласній роботі, матеріали, які допоможуть у реалізації шкільних проектів з учнями.

Протягом літніх відпусток педагоги матимуть можливість більш детально опрацювати різні посібники і в серпні працюватимуть над створенням "Карти реалізації проекту" на різних предметах.

/Files/images/metodichn_zahodi/20190607_123859.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190607_121526.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/62402026_2314078788860427_2150504801010450432_n.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/61925178_2314078338860472_7904394439315947520_n.jpg


Тренінг "Компетентні громадяни і школа"
07.06.2019

Розбудова демократичної школи - головна стратегія розвитку Марганецької ЗОШ 3. У цьому році школа стала учасником Всеукраїнського інноваційного освітнього проекту "Формування та оцінювання громадянських компетентностей особистості", що релізує в Україні Програма "Демократична школа". Саме зараз, перед новим навчальним роком, триває підготовка до пілотування матеріалів та інструментарію для формування громадянських компетентностей в освітньому процесі та посилення автономії навчального закладу на засадах загальношкільного підходу. Щоб підтримати педагогічну спроможність вчителів та школи загалом для розбудови демократичного, безпечного, інклюзивного і якісного освітнього середовища, на базі школи проходить цикл тренінгів. Так 7 червня учителі взяли участь у тренінгу "Компетентні громадяни і школа". Створили модель компетентного громадянина, обговорили, як школа та кожен вчитель особисто може впливати на формування такого громадянина. Вчителі також опрацювали посібники Ради Європи, які стануть ефективним інструментом реалізації завдань проекту як на кожному уроці у будь-якому класі, так і у виховній роботі.

/Files/images/metodichn_zahodi/20190607_114925.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/62499616_2314078672193772_3555413518637334528_n.jpg /Files/images/metodichn_zahodi/20190607_101644.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190607_115755.jpg


Тренінг "Впровадження громадянських компетентностей в освітньому процесі"
22.05.2019

22 травня вчителі Марганецької ЗОШ №3, учасники Програми «Демократична школа», взяли участь у тренінгу, в ході якого обговорили питання впровадження громадянських компетентностей в освітньому процесі, ознайомилися з Рамкою компетентностей для культури демократії, визначили подальші кроки та шляхи роботи закладу щодо участі в освітньому проекті "Формування та оцінювання громадянських компетентностей в освітньому процесі на рівні базової середньої освіти" у 2019-2020 році.

Щож очікують педагоги від участі у проекті?

• Знайти нові підходи до організації освітнього процес
• Забезпечити загальношкільний підхід у наскрізному формуванні громадянських компетентностей учні
• Отримати новий досвід під час спільної діяльності у проекті
• Глибше зрозуміти, що таке громадянські компетентності, як їх можна розвивати легко для вчителів і цікаво та з користю для учнів

Успіхів нам усім!!!

/Files/images/metodichn_zahodi/20190523_132638.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190523_141005.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190523_143325.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190523_140801.jpg


Міський семінар "Сучасні пріоритети діяльності шкільної бібліотеки"
27.02.2019

27 лютого на базі Марганецької ЗОШ №3 відбувся міський семінар шкільних бібліотекарів, заступників директорів з виховної роботи та педагогів-організаторів шкіл міста на тему "Сучасні пріоритети діяльності шкільної бібліотеки в умовах нових освітніх змін". Колектив ЗОШ №3 щиро дякує гостям за участь, за теплі слова та високу оцінку нашої роботи. Сподіваємось на подальше партнерство та співпрацю!!!

/Files/images/metodichn_zahodi/20190227_111203.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190227_104816.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190227_104557.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20190227_113424.jpg


Тренінг "Партнерство і соціальна взаємодія - умова побудови ефективного освітнього процесу"
28.11.2018

Формування громадянських компетентностей не обмежується шкільним подвір’ям. Використання школою освітнього потенціалу громадських організацій, взаємодія з органами місцевого самоврядування, ЗМІ, бізнесом, участь у соціальних проектах тощо сприяє поглибленню громадянської свідомості учнів, критичного розуміння світу, розвитку навичок співпраці, емпатії, відповідальності, впевненості в собі, поваги до інших. Сам процес взаємодії з місцевою владою та громадянським суспільством – важливий елемент практичного досвіду участі в демократичному процесі як для учнів, так і для вчителів, батьків, представників громади. Саме над цими питаннями працювали педагоги Марганецької ЗОШ №3 під час тренінгу "Партнерство і соціальна взаємодія - умова побудови ефективного освітнього процесу".

/Files/images/metodichn_zahodi/20181128_150521.jpg /Files/images/metodichn_zahodi/48056295_331182757473132_148677001689956352_n.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20181128_152619.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/IMG-1930585c91a50ae9738b233c9e5a58b3-V.jpg


Педрада-тренінг "Створення умов для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання"
16.05.2018

У нашому суспільстві є різні категорії маленьких громадян, певна частина з яких має проблеми, пов'язані з розвитком, здоров'ям. І, на жаль, сьогодні спостерігається тенденція до зростання кількості дітей, які потребують соціальної адаптації, корекційно-реабілітаційної допомоги. Конституція України, Закон України "Про освіту" гарантують усім дітям право на освіту, а отже, і можливість реалізувати це право в усіх державних закладах освіти незалежно від статі, раси, національності та інших чинників. Ці та інші питання розглянули сьогодні педагоги Марганецької ЗОШ №3 під час педради-тренінгу на тему "Створення умов для соціалізації дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання". Вчителі, працюючи в групах, визначили труднощі, які можуть виникати у дітей з різними нозологіями під час навчання у закладі загальної середньої освіти та підходи до організації інклюзивного навчання таких дітей, спробували під час тренінгових вправ відчути себе у світі людей з інвалідністю. До слова, Марганецька ЗОШ №3 вже кілька років активно впроваджує інклюзивну форму навчання та має певний досвід і напрацювання у даному напрямі, адже діти з особливими освітніми потребами мають право на освіту так само, як і всі інші члени суспільства.

/Files/images/metodichn_zahodi/20180516_155159.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180516_152559.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180516_155753.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180516_151832.jpg


Педагогічна рада "Формування ключових компетентностей особистості учня на сучасному уроці в контексті впровадження Концепції Нової української школи"
28.03.2018

«Нова українська школа — це школа для життя у XXI столітті. Ви бачите, як змінюються технології, як розвивається суспільство, зараз ми не можемо точно знати, з якими викликами зустрінуться діти, які зараз навчаються у школі. Тому ми хочемо перейти від школи, яка напихає дітей знаннями, які дуже швидко застарівають, до школи, яка вчить знання використовувати». Ці слова міністра освіти Лілії Гриневич стали епіграфом педагогічної ради "Формування ключових компетентностей особистості учня на сучасному уроці в контексті впровадження Концепції Нової української школи", яка відбулась 28.03.2018 у Марганецькій ЗОШ 3. Творчий колектив однодумців, кілька креативних ідей, упевненість у тому, що робимо, взаємопідтримка та бажання побудувати оновлену сучасну школу - ось запорука успіху і процвітання 3 школи всупереч усім тимчасовим негараздам.

/Files/images/metodichn_zahodi/20180328_104059.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180328_104917.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180328_111811.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20180328_114628.jpg


Тренінг за участю вчителів та членів учнівського парламенту "Кухня громадської дії" (Демократична школа)
29.11.2017

Продовжуємо вчитися демократії.Тренінг в Демократичній школі "Кухня громадської дії".Коли ми голодні, ми їмо. Якщо ми чимось не задоволені у суспільстві, ми можемо це змінити. Звісно, у часи фаст-фуду не обов'язково готувати самому, а ще можна залишити все, як є, та скиглити. Але ж нездорово завжди їсти лише піцу, бургери та картоплю фрі — так само як і скиглення найчастіше призводить до ще більшого незадоволення і не вирішує проблеми.Зробити самому краще, ніж купувати. Тому ми вирішуємо все зробити самі. Ми проявляємо активність, самі чи в команді визначаємо, що важливе для нас. Ми розвиваємо власні ідеї та рішення для нашого оточення з людьми, яких ми цінуємо.Багато що існує без грошей. Ті речі, котрі неможливо купити, дійсно найважливіші в житті — це добре підґрунтя для того, щоб проявити активність та спільно з іншими створювати власне меню, власне оточення. Демократична команда Марганецької ЗОШ №3 дякує за чудову зустріч Оксана Полівчак.

/Files/images/metodichn_zahodi/20171129_142209.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20171129_145803.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20171129_150616.jpg/Files/images/metodichn_zahodi/20171129_152418.jpg


Кiлькiсть переглядiв: 180