буслик Родина є основою держави. Родина, рід, родовід, народ - поняття, що розкривають моральну й духовну сутність, природну послідовність основних етапів формування людини. Від роду до народу, нації - такий природний шлях розвитку кожної дитини, формування її національної свідомості й громадянської зрілості.

Родинне виховання - перша природна і постійно діюча ланка виховання. Без докорінного поліпшення родинного виховання не можна домогтися значних змін у подальшому громадянському вихованні підростаючого покоління. У сім'ї закладається духовна основа особистості, її мораль, самобутність національного світовідчуття і світорозуміння.

Важливого значення даній проблемі надавали відомі митці, педагоги, філософи. В.О.Сухомлинський вважав, що Батьківщина починається із сім'ї, що найважливіші риси якості особистості зароджуються в сімейному вихованні, що діти — продовження не тільки нашого роду, а й нашого соціального ладу, наших завоювань і благородних намірів. І від того, які духовні цінності візьме від нас молодь, залежатиме майбутнє нашого народу і суспільства. В. Стефаник був глибоко переконаний, що кожна сім'я повинна будуватись на злагоді й сердечній дружбі між батьками та дітьми, взаєморозумінні, пошані і повазі до старших членів родини. Коли ж у сім'ї наставала розлука, хтось змушений залишити рідну оселю — це було горе, трагедія для сім'ї («Виводили з села», «Стратився», «Новина»).Великого значення сім'ї надавав Т. Г. Шевченко.

Відомо, що для успішного формування особистості дитини необхідна єдність школи і сім'ї. Високі вимоги суспільства до освітнього рівня молодого покоління, підготовки його до життя і праці можуть бути задоволені тільки за умови зростаючої ролі батьків у цій справі.

Співдружність школи з сім’єю, опора на родинні традиції набуває сьогодні нового педагогічного змісту та особливої актуальності.

/Files/images/robota_z_batkami/Єдність батьків та вчителів у війної особистості.jpg

Взаємодія школи, сім’ї та громадськості — один з головних принципів організації роботи у Марганецькій загальноосвітній школі І–ІІІ ступенів № 3, школи–родини, і є важливим чинником у створенні сприятливих умов для гармонійного розвитку особистості школяра, його самовизначення, самореалізації. Педагогічний союз учителів і батьків — це могутня сила виховання.

/Files/images/звітна конференція школи-родини.JPGВ основу системи виховної роботи нашої школи покладено ідеї родинного виховання. Трикутник «школа – учні – батьки» є опорною схемою у вирішенні більшості питань, пов’язаних з проблемами навчально-виховного процесу. Кожна його ланка є рівноправним учасником усіх шкільних справ, ідей і задумок.

Під основними завданнями родинно-сімейного виховання колектив школи вбачає:

- гармонійний всебічний розвиток дитини;

- підготовка її до життя в існуючих соціальних умовах;

- формування у дітей моральних цінностей з позиції добра, справедливості, правди, людяності;

- виховання національної свідомості і самосвідомості;

- культура поведінки в сім’ї;

- залучення до традицій родинно-побутової культури українців, активної участі у народних і сімейних святах.

/Files/images/robota_z_batkami/Єдність батьків та вчителів у вихованні інноваційної особистості.jpg

Батьківський клуб "Наша родина"

/Files/images/DSC03872.JPGРодинне виховання проходить червоною ниткою через усі шкільні справи. Основною формою взаємодії педагогів і батьків у нашому навчальному закладі є діяльність батьківського клубу «Наша родина», де обговорюються актуальні проблеми життя шкільного колективу, відбувається взаємообмін думками, ідеями, знаннями, спільний пошук оптимальних рішень з питань виховання дітей. Неабияке значення для ефективної діяльності нашого навчального закладу має участь батьків в організації та проведенні таких шкільних заходів, як День туризму, Велика шкільна спартакіада, фестиваль талантів «Зорепад», новорічні та різдвяні заходи, Тиждень сім’ї, фестиваль родинної творчості «Співуча родина», випускний вечір та багато інших, які вже стали нашими традиціями. Справжнім центром виховної роботи став шкільний Музей української родини, створений спільними зусиллями учнів, учителів та батьків. У ньому зберігаються матеріали, які відображають побут, звичаї та традиції українського народу, історію рідного міста та школи, творчі роботи та досягнення учнів, матеріали пошукової роботи «Моя земля – земля моїх батьків» на такі теми, як «Мій родовід», «Мати - берегиня роду», «Народні свята та обряди», «Сімейні традиції у вихованні особистості» та ін. Учителями та класними керівниками підготовлено і проведено такі позакласні заходи, як «Хата моя, біла хата», «Роде наш красний», «У гості до бабусі», «Шануймо нашу родину», «Мама, тато, я – разом дружна сім’я».

/Files/images/2015-2016_nr/spvucha_rodina_2016/1.jpg

/Files/images/17.jpg/Files/images/DSC03161.JPG

Отже, школі, безумовно, належить головна і вирішальна роль у вихованні і навчанні молодого покоління. Адже вона озброює школярів глибокими і різносторонніми знаннями, вона є могутнім джерелом формування світогляду, національного духу, високої моральності, трудової підготовки, громадянського змужніння, глибоких людських почуттів, любові до матері і батька, бабусі і дідуся, роду і народу, пошани до рідної мови, історії і культури.

/Files/images/robota_z_batkami/Єдність батьків та вчителів у виховної особистості.jpg

/Files/images/robota_z_batkami/Єдність батьків оваційної особистості.jpg

/Files/images/robota_z_batkami/На батьківські збори.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 1881