Склад шкільної команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
ЗОШ I-III ступенів № 3 у 2019-2020 навчальному році
Голова шкільної КППС:
- Петрова Л.В. заступник директора з НВР
Члени команди ППС:
- Каплиста С.К. практичний психолог
- Проказа О.М. учитель-логопед (МІРЦ)
- Куліш Я.О. соціальний педагог, дефектолог
- Борищак Н.І. учитель початкових класів
- Зотова А.В. учитель початкових класів
- Мельник Н.В. учитель початкових класів
- Єрмошкіна Л.М. учитель початкових класів
- Полянська Т.А., вчитель
- Діденко А.В. асистент вчителя
- Чекерес Л.М. асистент вчителя
- Шевела Л.М. асистент вчителя
- Шестакова Т.В. асистент вчителя
- Крючкова В.Л. асистент вчителя
- Здоренко І.В. асистент вчителя
План роботи шкільної команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами
ЗОШ I-III ступенів № 3 у 2019-2020 навчальному році
Засідання | Тематика засідань | Дата проведення |
I | 1. Визначення напрямів психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг,. Оформлення ІПР для дітей з ООП. 2.Створення банку даних дітей з особливими освітніми потребами станом на 01.11.2019 року (порушення зору, слуху, мовлення, інтелектуальні розлади, соматичні захворювання) | Вересень |
II | 1. Затвердження ІПР дітей з особливими освітніми потребами . 2. Адаптація учнів 1 класу, визначення з них категорії “з особливими освітніми потребами”. 3. Проведення консультативної роботи з батьками дітей з ООП щодо особливостей їх розвитку, навчання та виховання | Жовтень |
III | 1. Моніторинг ІПР з метою коригування та визначення динаміки розвитку дітей з ООП. 2. Наступність у роботі ДНЗ-ЗНЗ: планування заходів щодо вивчення контингенту майбутніх першокласників . | Січень |
IV | 1. Моніторинг досягнень у відповідній сфері розвитку дитини, згідно ІПР; 2. Планування роботи шкільної команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами на наступний навчальний рік. | Травень |